Valuta:
Nederland

Verzenden & retouren

Terugkeer
Voor een goodwill moet terugbetaling of items uitwisselen ongebruikt en keerde terug in de originele verpakking en in een re-verkoopbare voorwaarde binnen 21 dagen na ontvangst van uw goederen. Zie je object wordt begeleid door een ingevuld retour formulier (zie hieronder over de wijze waarop de terugkeer formulier in te vullen).

Annuleren van een bestelling
Als u een bestelling wilt annuleren, in de meeste gevallen heb je het wettelijke recht om dit te doen binnen zeven werkdagen na ontvangst van de bestelling. Maar dit geldt niet voor bepaalde producten, zoals audio / video-opnamen en computerprogrammatuur waarvan is ontsloten en alle persoonlijke items en verse producten.
Als u wilt annuleren, moet u ons schriftelijk op de hoogte, onder vermelding van uw ordernummer, binnen 7 werkdagen na de dag dat u de goederen ontvangen en je hebt ook om redelijke zorg van de goederen. We zouden overwegen redelijke zorg is besteed aan de goederen, bijvoorbeeld, als je ze hebt gebruikt om een ​​mate dan wat redelijk om te onderzoeken in een winkel alvorens te kopen zou zijn. Als u een bestelling te annuleren, zullen wij u vragen om de goederen tijdig terug te keren naar ons, met originele verpakking en op eigen kosten naar het onderstaande adres. Als u hulp nodig om een ​​groot object als een loopband of tafeltennis, enz. Terug te keren, kunnen wij een collectie service te bieden. Informeer naar de kosten voor onze klanten.

Zorg ervoor dat u ons zo spoedig mogelijk na ontvangst van uw goederen van schade aan vertragingen bij de vervanging of terugbetaling te vermijden. Vanwege de zeer technische aard van de producten die we verkopen, in het geval dat het product is ten minste een keer gebruikt, zullen we nodig hebben om te sturen naar de fabrikant om te bevestigen dat het product defect te wijten is aan een fabricagefout - altijd onze leveranciers kom terug naar ons binnen 28 dagen maximum (meestal veel sneller) en we nemen contact met u opnemen om hun opmerkingen te horen.

Wat als ik mijn pakket ontvangen hebben, maar ze waren niet de bestelde goederen?
In het onwaarschijnlijke geval dat we de verkeerde goederen, dan eerst van alles wat we verontschuldigen ons hebben gestuurd. We willen ervoor zorgen dat we corrigeren dit zo spoedig mogelijk en ervoor zorgen dat we de goederen die u besteld om u te ontvangen. In dat geval kunt u contact opnemen met onze klantenservice op 08452 702 010, waar één van onze adviseurs blij om u te helpen. Zij zullen verzenden / sturen u een gratis retour label, wat betekent dat je in staat zijn om het pakket terug te sturen zonder enige verzendkosten zullen zijn. Merk op dat het ons beleid geen verzendkosten bieden wij deze gratis service niet te betalen, en zal altijd instrueren onze klanten om het te gebruiken. Klanten moeten altijd de bestelling terug te keren met een begeleidend terugkeer vormen - dit zal ervoor zorgen dat wij uw terugkeer snel kunnen verwerken.

Uitwisselingen
Als u een niet-defecte producten terug te keren voor een vervanging, geldt het volgende:
Een volledige terugbetaling zal worden gegeven (minder verzendkosten) of ruilen goederen verzonden na ontvangst van de goederen. Echter, zullen wij de verzendkosten naar u terug te betalen over de noodzaak van een uitwisseling is een gevolg van een fout gemaakt door ons (bijv stuurden we de verkeerde maat).
U moet redelijke zorg van de goederen terwijl ze in uw bezit. We zouden overwegen redelijke zorg is besteed aan de goederen, bijvoorbeeld, als je ze hebt gebruikt om een ​​mate dan wat redelijk om te onderzoeken in een winkel alvorens te kopen zou zijn.
De goederen moeten binnen 21 dagen in originele verpakking en de bijbehorende labels en op eigen kosten naar het onderstaande adres worden teruggestuurd naar ons.